10.20-12.00: Uroczyste rozpoczęcie i Sesja I (Aula I)
- prof. Zbigniew Marciniak (Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego), Krajowe Ramy Kwalifikacji
[Opis wymagań dla obszarów kształcenia "Ramy Kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego"
(pod redakcją Ewy Chmieleckiej)]
[Krajowe Ramy Kwalifikacji dla polskiego szkolnictwa wyższego - prof. Ewa Chmielecka]
[Projektowanie programu studiów w oparciu o efekty kształcenia - prof. Andrzej Kraśniewski] - dr inż. Mariusz Kąkolewicz (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu), Technologie informacyjne a konieczność zmiany paradygmatów edukacji
- prof. Jerzy Mischke (Akademia Górniczo-Hutnicza), e-Nauczanie a zarządzanie potencjałem intelektualnym uczelni
- dr hab. Andrzej Kocikowski (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu), Kosztochłonność studiów a kwestia przyszłości e-learningu w dydaktyce akademickiej
12.00-12.20: przerwa kawowa
12.20-13.30: Sesja II A (Aula I)
- Andreas Groß (Hasso-Plattner-Institut), tele-TASK - a tele-Lecture Recording System and Video Content Portal
[wersja polska]
[English version] - Kamila Myczkowska, Jacek Bubak, Agnieszka Chrząszcz, Jan Kusiak (Akademia Górniczo-Hutnicza), Otwieranie platform e-learningowych – przykładowe rozwiązania
- dr Paweł Topol (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu), Nauka języka w Second Life? Tak! Ale czym? (Wybór narzędzi)
- dr Agnieszka Dejnaka (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu), Rzeczywistość poszerzona i jej zastosowanie w e-learningu
12.20-13.30: Sesja II B (Aula II)
- Marta Dziubińska (Politechnika Łódzka), dr Agnieszka Wierzbicka (Uniwersytet Łódzki), Sposoby przezwyciężania trudności w procesie projektowania kursów e-learningowych
- dr Leszek Rudak (Uniwersytet Warszawski), Projekt najmniejszej części dydaktycznej e-kursu: konspekt e-lekcji
- Mirosław Marchlewski (Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy), Wspomaganie kształcenia językowego na odległość - internetowe podchody
- Izabela Kula, dr inż. Marlena Plebańska (Politechnika Warszawska), Ocena efektywności dydaktycznej e-nauczania w opinii studentów
13.30-14.10: przerwa obiadowa
14.10-15.20: Sesja III A (Aula I)
- dr Krzysztof Wereszczyński (Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Warszawie), Wykorzystanie technologii informacyjnych w procesie kształcenia na przykładzie seminarium dyplomowego
- dr Krzysztof Szwarc (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Elektroniczne bazy danych jako narzędzie wspomagające edukację
- dr Piotr Wachowiak (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Rola e-learningu w kształceniu przedsiębiorczości
- Anna K. Stanisławska-Mischke (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Instrumenty wsparcia dla prowadzących akademickie kursy w internecie
14.10-15.20: Sesja III B (Aula II)
- Małgorzata Czerwiec (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji), E-learning jako element transferu innowacji w projektach Leonardo da Vinci
- dr Anna Grabowska (Politechnika Gdańska), E-warsztaty w projekcie Grundtvig Partnership „Uczenie się przez całe życie dla aktywnego obywatelstwa i budowania kompetencji”
- Dorota Rytwińska (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji), Wirtualne kampusy Erasmusa
- Olga Biaduń (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), „Kafeteria edukacyjna” – przykład projektu dofinansowanego z funduszy publicznych”
15.20-15.35: przerwa kawowa
15.35-16.45: Sesja IV (Aula I)
- dr Anna Rybak (Uniwersytet w Białymstoku), Działania wdrożeniowo-badawcze w zakresie zdalnego kształcenia na Uniwersytecie w Białymstoku
- dr inż. Elżbieta Jarosińska (Politechnika Krakowska), dr hab. R. Robert Gajewski (Politechnika Warszawska), Technology Enhanced Learning w edukacji inżynierów
- prof. Arkadiusz Orłowski, dr inż. Mirosław Woźniakowski, Tomasz Minkowski (SGGW), Problemy zarządzania dużym projektem e-learningowym
- dr Jerzy Skrzypek (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Odnowienie e-strategii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
16.50-17.30: Sesja warsztatowa (Sala 2C)
- Małgorzata Czerwiec (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji), Od pomysłu do realizacji - składanie wniosków na projekty transferu innowacji w Programie Leonardo da Vinci
