e-edukacja
  • X Konferencja
    • Opis konferencji
    • Prezentacje i filmy
    • Galeria
    • Publikacja
    • Organizatorzy
    • Terminy
    • Tematy
    • Komitet Programowy
    • Komunikaty
    • Miejsce konferencji
    • Monografia
    • Karta zgłoszeniowa
  • IX Konferencja
    • Opis konferencji
    • Referaty i filmy
    • Galeria
    • Wallwisher
    • Wyniki ankiety
    • Organizatorzy
    • Terminy
    • Tematy
    • Komitet Programowy
    • Partner
    • Komunikaty
    • Miejsce konferencji
    • Publikacja
    • Karta zgłoszeniowa
    • Dla autorów
  • VIII Konferencja
    • Opis konferencji
    • Referaty i filmy
    • Galeria
    • Voice Thread
    • Organizatorzy
    • Terminy
    • Tematy
    • Komitet Programowy
    • Dobroczyńcy
    • Komunikaty
    • Miejsce konferencji
    • Publikacja
    • Kulturalny wieczór
    • Evening Meetings
    • Warsztaty
    • Dla autorów
  • VII Konferencja
    • Opis konferencji
    • Referaty i filmy
    • Galeria
    • Organizatorzy
    • Terminy
    • Tematy
    • Komitet Programowy
    • Partnerzy
    • Dobroczyńcy
    • Komunikaty
    • Miejsce konferencji
    • Publikacja
    • Karta zgłoszeniowa
    • Dla autorów
  • VI Konferencja
    • Opis konferencji
    • Referaty i filmy
    • Galeria
    • Organizatorzy
    • Terminy
    • Tematy
    • Komitet Programowy
    • Partnerzy
    • Dobroczyńcy
    • Komunikaty
    • Miejsce konferencji
    • Publikacja
    • Karta zgłoszeniowa
    • Dla autorów
  • V Konferencja
    • Opis konferencji
    • Organizatorzy
    • Referaty i filmy
    • Galeria
    • Terminy
    • Tematy
    • Komitet Programowy
    • Partnerzy
    • Dobroczyńcy
    • Komunikaty
    • Miejsce konferencji
    • Publikacja
    • Karta zgłoszeniowa
    • Dla autorów
  • IV Konferencja
    • Opis konferencji
    • Program i referaty
    • Konkurs
    • Galeria I
    • Galeria II
    • Organizatorzy
    • Terminy
    • Tematy
    • Komitet Programowy
    • Partnerzy
    • Patroni medialni
    • Dobroczyńcy
    • Komunikaty
    • Miejsce konferencji
    • Publikacja
  • III Konferencja
    • Opis konferencji
    • Program i referaty
    • Galeria
    • Organizatorzy
    • Terminy
    • Tematy
    • Rada programowa
    • Patroni medialni
    • Dobroczyńcy
    • Komunikaty
    • Miejsce konferencji
    • Publikacja
    • English
  • II Konferencja
    • Opis konferencji
    • Program
    • Galeria
    • Organizatorzy
    • Tematy wiodące
    • Rada programowa
    • Patron medialny
    • Partner konferencji
    • Dobroczyńcy
    • Publikacja
    • English
  • I Konferencja
    • Opis konferencji
    • Tematy wiodące
    • Program konferencji
    • Zdjęcia
    • Organizatorzy
    • Rada programowa
    • Dobroczyńcy
    • Partner konferencji
    • Referat CL
    • Publikacja
    • English

Rozwój e-edukacji w ekonomicznym szkolnictwie wyższym - zapraszamy na konferencję

  • integracja środowiska
  • prasa
  • kontakt
  • English

Guidelines for the authors

  1. Texts should be sent in .rtf or .doc format. Length of papers should not exceed 1800 symbols per page (including a summary, references, a bibliography and information about authors), page format A4 . The authors should use the font Times New Roman, size 12 pt, spacing 1.5 lines. Internal titles should be in bold font.
  2. The paper should be preceded by a one paragraph summary.
  3. Information about the author should be submitted with the paper and written in third person.
  4. The author should avoid first person expressions, such as “in my opinion”, which ought to be replaced by third person expressions, for instance “according to the author”.
  5. Captions of the tables, figures and pictures should look like this:

    Table 1. The results of e-sgh.pl survey

     Respondent yes no I don't know
    I don't have any opinion
    lecturers 12 28 17 5
    students 5 26 13 39
    administrative employees
    13 17 46 9

  6. Authors are asked to put quotations in italics with consecutive superscripted numbers after the quotes used. If a citation is the end of a statement, the superscripted number should be placed before a dot or any other punctuation mark.
  7. Footnotes should be placed at the bottom of a page (not at the end of a paper). Each element ought to be detached by a comma, and there should be a dot at the end.
  8. The examples of references :

    C.A. Plomba, T.W. Banta, Assessment Essentials: Planning, Implementing, and Improving Assessment in Higher Education, Jossey- Bass, San Francisco 1999, p. 10. G. Campbell, There's Something in the Air: Podcasting in Education, „EDUCAUSE Review” 2005, 40:6, p. 32-47.
    L. Sun, S. Williams, K. Ousmanou, J. Lubega, Building Personalised Functions into Dynamic Content Packaging to Support Individual Learners, http://www.ais.reading.ac.uk/papers/con41-building%20personalised.pdf, [18.09.2010].

  9. The format of references:
    1. The first reference to a book or an article should contain all the elements of bibliographic description,
    2. In case of another reference to already described document, if consecutive references concern the same item, instead of full description, the author should use the expression “ibidem” followed by a page number,
    3. In case another reference to already described document, yet not appearing directly before the current reference, the initial elements of the bibliographic description should be repeated (the name of the author and the name of the book) followed by the expression “op. cit.”.
  10. Bibliography (divided into bibliography and netography) should be ordered according to the alphabet. Bibliographic description ought to be written according to the same rules as references, only except page numbers.
Copyright © Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych
Polecamy Stats