9.30-10.25: rejestracja uczestników
10.30-12.05: Uroczyste rozpoczęcie i Sesja I (sala 101 CKU)
- Krzysztof Wojewodzic (Ośrodek Rozwoju Edukacji), Stan realizacji programu Cyfrowa Szkoła i projektu e-podręczniki
- prof. Maciej Sysło (Uniwersytet Wrocławski), Czy to koniec ery podręczników?
- prof. Włodzimierz Gogołek (Uniwersytet Warszawski), Cyfrowa szkoła - przeszkody i zaniedbania
12.05-12.20: przerwa kawowa
12.20-13.35: Sesja II A (sala 101 CKU)
- dr Anna Ren-Kurc (Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji w Poznaniu), dr Barbara Kołodziejczak, dr Magdalena Roszak (Uniwersytet Medyczny w Poznaniu), dr Wojciech Kowalewski (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu), Nowy wymiar kompetencji edytorskich. E-podręcznik
- dr Dorota Dżega (Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie), Metodyka przygotowywania kursów e-learningowych z uwzględnieniem pigułek wiedzy
- Marta Bylica, Michał Bartosik (Uniwersytet Jagielloński), Kiedy e-materiały dydaktyczne są dostępne dla osób niepełnosprawnych?
- dr Jarosław Szandurski (Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu), Efekty kształcenia e-learningowego w kontekście Krajowych Ram Kwalifikacji
12.20-13.35: Sesja II B (sala 27 CKU)
- Andrzej Syguła (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Kaliszu), Smartfon jako narzędzie w procesie edukacji w szkole wyższej - możliwości i perspektywy zastosowania
- dr inż. Wojciech Lewandowski (Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu), Zmiana sposobu wykorzystania platformy e-learningowej, nowe spojrzenie na Moodle
- dr hab. inż. R. Robert Gajewski, Lech Własak, Marcin Jaczewski, Tomasz Dubilis, Tomasz Warda (Politechnika Warszawska) , Przekazy strumieniowe w kształceniu inżynierów
- dr inż. Marlena Plebańska (Politechnika Warszawska), Podręczniki elektroniczne – przegląd dostępnych rozwiązań
12.20-13.35: Sesja warsztatowa II C (sala 210 CKU, p. II)
- Marek Hyla (XY Learning Team), Learning Battle Cards – jak ujarzmić potencjał blended-learningu
13.35-14.15: przerwa obiadowa
14.15-15.30: Sesja III A (sala 101 CKU)
- Agnieszka Włodarczyk (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji), E-learning w projektach tworzenia i transferu innowacji w programie LLP – korzyści dla kształcenia zawodowego
- dr Gracja Wydmuch, dr Andrzej Niesler (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Wirtualna mobilność w europejskiej przestrzeni akademickiej
- dr Joanna Nogieć (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu), Struktura kursu e-learningowego wykorzystywanego w kształceniu dorosłych - perspektywa polska a amerykańska
- prof. Marek Oziewicz (Uniwersytet Wrocławski), Nauki humanistyczne w formacie online - wykorzystanie amerykańskich doświadczeń
14.15-15.30: Sesja III B (sala 27 CKU)
- dr Tomasz Kopczewski (Uniwersytet Warszawski), Wykorzystanie programu do obliczeń symbolicznych MAXIMA w nauczaniu ekonomii
- dr Wojciech Bizon, dr Andrzej Poszewiecki (Uniwersytet Gdański), Budowanie postaw przedsiębiorczych wśród studentów. Założenia i przebieg projektu „Case Simulator”
- dr Katarzyna Grunt-Mejer (Uniwersytet Zielonogórski), Jacek Grunt-Mejer (Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie), Coursera, Udacity, EdX – czyli jak uczyć tysiące studentów na kursie w spersonalizowany sposób
- dr Mirosław Woźniakowski (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie), Praktyczne problemy jakości, ewaluacji i wsparcia w e-learningu
14.15-15.30: Sesja seminaryjna III C (sala 210 CKU, p. II)
- dr Maria Zając (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie),
Elementy aktywizujące w kursach online
15.30-15.45: przerwa kawowa
15.45-16.45: Sesja IV (sala 101 CKU)
- dr Jerzy Skrzypek (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), E-learning jako kluczowy element organizacji opartej na wiedzy
- prof. Dorota Jelonek, dr inż. Tomasz Turek (Politechnika Częstochowska), Strategiczna karta wyników w ocenie działań e-learningowych uczelni
- dr hab. Andrzej Kocikowski (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu), Zgrubny szacunek oszczędności i kosztów budowy zelektronizowanego, globalnego systemu wyższej edukacji
wersja do druku