10.00-11.30: Uroczyste rozpoczęcie (Aula A)
Gala przyznania certyfikatów
Sesja I
- prof. Jerzy Gołuchowski, Kinga Kajfosz (Akademia Ekonomiczna w Katowicach), Zarządzanie wiedzą w procesie kształcenia na studiach ekonomicznych
- dr hab. Jerzy Mischke (Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego), Projekt reformy szkolnictwa wyższego a nadzieje polskiego e-learningu
- Bartłomiej Antczak (Smart Education), Klaster wiedzy i technologii - uczeń, student, pracownik
- dr Andrzej Wodecki (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej), E-learning wobec trendów demograficznych w Polsce i na świecie
11.30-11.50: przerwa kawowa
11.50-13.15: Sesja II A (Aula A)
- dr Mariusz Kąkolewicz (Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu), Koncepcja zewnętrznych reprezentacji struktur wiedzy jako szczególny przypadek ePortfolio
- dr Krzysztof Kania, dr Tomasz Staś, Łukasz Żwak (Akademia Ekonomiczna w Katowicach), E-sylabusy: internetowy system wspomagający przygotowanie i obsługę procesu dydaktycznego
- dr Agnieszka Wierzbicka, Mirosław Marchlewski (Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy), Ocenianie w e-edukacji - praktyka dydaktyczna i narzędzia
- dr Ewa Lubina (SGGW), Metodyka e-learningu akademickiego w warunkach powszechnego wdrażania – rozwój czy skostnienie?
- Frank K. Seibt (Telerat), Questionmarks Perception - an open assessment and examination platform for universities
11.50-13.15: Sesja II B (sala 426)
- dr Jerzy T. Skrzypek, Anna K. Stanisławska-Mischke, Marta Lenczowska, Aneta Powroźnik, Jakub Rejkowicz (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), E-learning a tradycyjnie zarządzany uniwersytet. Studium doświadczeń Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- dr Tadeusz A. Grzeszczyk (Politechnika Warszawska), Rozwój zdalnego nauczania na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Maria Wilkin (Uniwersytet Warszawski), Dziesięć lat e-nauczania na Uniwersytecie Warszawskim
- dr hab. Arkadiusz Orłowski, Piotr Mazur, dr Luiza Ochnio, dr Marian Rusek, dr Mirosław Woźniakowski (SGGW), Metody i narzędzia wykorzystywane przy wdrażaniu dużego projektu e-learningowego
- Kinga Dobrowolska (UMCS), Ewa Matczuk (Politechnika Lubelska), Analiza wykorzystania systemów e-learningowych w szkoleniach bibliotecznych na przykładzie uczelni i wydziałów ekonomicznych
13.15-13.45: przerwa obiadowa
13.45-14.00: Sesja plakatowa
- dr Justyna Bugaj (Uniwersytet Jagielloński), Współpraca w zespołach projektowych – analiza przypadku
- Karolina Podgórska, dr Magdalena Jasińska, Małgorzata Grad-Grudzińska (UMCS), Kursy przygotowawcze i wyrównawcze w formule online – wnioski z realizacji projektu
- Artur Strzelecki (Akademia Ekonomiczna w Katowicach), Google Online Marketing Challenge i jego wdrożenie w programie kształcenia
- dr Anna Wach-Kąkolewicz (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Postawy i oczekiwania studentów wobec kształcenia tradycyjnego i e-learningu
- Łukasz Tomczyk (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu), Graficzny interfejs użytkownika w internetowych platformach edukacyjnych dla seniorów
- Bartłomiej Michałowicz, Dorota Sidor (Uniwersytet Warszawski), Metody aktywizujące w konstruktywistycznym środowisku uczenia się na e-zajęciach
- Agata Berdowska (Akademia Ekonomiczna w Katowicach), Koncepcja Web 3.0 w e-learningu a zarządzanie jakością na uczelni wyższej
- Joanna Wójcik (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania), Obiekty wiedzy wielokrotnego użytku - przegląd istniejących repozytoriów
- dr Ryszard Świekatowski (Wyższa Szkoła Logistyki), E-edukacja w uczelnianych strukturach dydaktyczno-organizacyjnych na przykładzie Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu
14.00-15.10: Sesja III A (Aula A)
- dr hab. Michał Ostrowicki (Uniwersytet Jagielloński), Sytuacja edukacyjna w nauczaniu online
- Anna Jakubiec (Szkoły Towarzystwa Szkolnego im. M. Reja), Rozwój polskiego e-learningu w Second Life
- Maciej Pańka (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), Telewizja internetowa w kształceniu na odległość
- dr Tomasz Kopczewski (Uniwersytet Warszawski), Eksperymenty ekonomiczne online w nauczaniu oraz badaniach społecznych
14.00-15.10: Sesja III B (sala 426)
- dr Danuta Kajrunajtys (Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki), Organizacje oparte na wiedzy w społeczeństwie wiedzy
- dr Adam Oleksiuk (PARP), Portal Innowacji jako narzędzie wspierające rozwój innowacyjności w Polsce
- dr Jarosław Szandurski (Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości), Wykorzystanie e-learningu w procesie kształtowania postaw i zachowań marketingowych pracowników
- dr Barbara Sujak-Cyrul, Monika Olejnik, dr Adam Jednoróg, Zbigniew Sierzchuła (Politechnika Wrocławska), E-learning w projekcie „Europejskie ramy edukacyjne dla zarządzania jakością”
15.10-15.20: przerwa kawowa
15.20-16.30: Sesja IV (Aula A)
- Joanna Wild (Centre for Social Innovation, Austria), Kompetencje niezbędne w tworzeniu indywidualnego środowiska uczenia się (Personal Learning Environment)
- Rafał Moczadło (UMCS), Methopedia - społeczność ekspertów blended learning
- dr Anna Rybak (Uniwersytet w Białymstoku), Przykłady systemów zdalnej edukacji, realizujących dobór strategii nauczania do stylu uczenia się użytkownika
- dr Zbigniew Meger (Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania), Przegląd badań w zakresie m-learningu
16.40-17.10 Warsztat metodyczny (sala 426)
- dr Maria Zając (SGH, UP Kraków), Indywidualny dobór aktywności w e-kursach
wersja do druku