10.30-12.00: Uroczyste rozpoczęcie Sesja I (sala P1)
- prof. Ewa Chmielecka (SGH), Edukacja dla społeczeństwa mądrości
- Vlad Wielbut (University of Michigan), Second Wave - jak i dlaczego zmienia się szkolnictwo wyższe w Stanach Zjednocznych
- dr Andrzej Wodecki (UMCS), Second Life Uniwersytetu
- Enrico Korb (MasterSolution), Markus Metzger, Ina Weissmann (Deutsche Angestellten Akademie), Life is Live – Learning on a virtual campus [2]
12.00-12.20 przerwa kawowa
12.20-13.45: Sesja II A (sala P1)
- dr Tilman Küchler (IMC Information Multimedia Communication), Lecture Recording and Video-Podcasting with Lecturnity 2.0
- Tomasz Haptaś, dr Tadeusz Kuzak (WSB National-Louis University), Uniwersalna platforma edukacyjna - EduBoard
- Agnieszka Chrząszcz, prof. Jan Kusiak (AGH), Planowanie rozwoju i kariery zawodowej z wykorzystaniem ePortfolio na uczelni wyższej
- dr inż. Lucyna Pyzik (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie), Wspomaganie zarządzania sesjami e-learningowymi platformy ILIAS
- dr Krzysztof Hauke (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu), Zarządzanie wiedzą w procesie tworzenia wykładów online
12.20−13.45: Sesja II B (sala P2)
- Andrzej Filip, dr Jacek Urbaniec (Uniwersytet Jagielloński), Wizualizacja w e-nauczaniu: przerost formy nad treścią?
- Izabella Bednarczyk, dr Leszek Rudak (Uniwersytet Warszawski), Podatność przedmiotów akademickich na e-nauczanie
- dr Agnieszka Wierzbicka (Uniwersytet Łódzki), Komunikacja i etykieta językowa na zajęciach online
- dr Zbigniew Zieliński (Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach), Implementacja cech Web 2.0 w systemach e-learning
- dr Zbigniew Meger (Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi), Szósta generacja nauczania zdalnego
12.20−13.45: Sesja II C (sala P3)
- prof. Stanisław Chwirot (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Ekspert Boloński), Studia dwustopniowe. Pożytki dla studentów, pracodawców i uczelni
- prof. Grzegorz Kurzyński (Akademia Muzyczna we Wrocławiu), Studia muzyczne: dwustopniowość i efekty kształcenia
- Studia dwustopniowe: za i przeciw (dyskusja) - moderator prof. Ewa Chmielecka (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Ekspert Boloński)
13.45−14.15: obiad
14.15−15.25: Sesja III A (sala P1)
- dr Jerzy Skrzypek (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Symulacyjny model oceny ekonomicznej efektywności projektów e-learningowych
- Joanna Buczyńska-Nazderko, prof. Jerzy M. Mischke, Jacek Rudniewski, Anna K. Stanisławska-Mischke, Agnieszka Wedeł-Domaradzka (Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy), E-learning w niepublicznej szkole wyższej: ludzie, konkurencja, koszty. Przykład Wyższej Szkoły Gospodarki
- dr Olaf Flak (Akademia Ekonomiczna w Katowicach), Pomiar efektywności procesów dydaktycznych z wykorzystaniem e-learningu
- dr inż. Robert Kotrys, dr hab. inż. Paweł Szulakiewicz (Politechnika Poznańska), Certyfikacja kompetencji jako istotny składnik procesu kształcenia ustawicznego
14.15−15.25: Sesja III B (sala P2)
- dr Piotr Smejda (Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi), Wykorzystanie internetowych platform biznesowych w nauczaniu akademickim
- dr Jarosław Szandurski (Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, filia Wrocław), Koncepcja wykorzystania e-learningu w zarządzaniu kadrami w administracji publicznej
- prof. Sławomir Czepielewski (Wyższa Szkoła Informatyki, Zarządzania i Administracji), E-learning. O skutecznym kształceniu biznesowym przez język obcy
- dr Anna Grabowska (Politechnika Gdańska), Rural-eGov, czyli projektowanie szkolenia komplementarnego dla MŚP z obszarów wiejskich
14.15−15.25: Sesja III C (sala P3)
- dr Krzysztof Wereszczyński (Wyższa Szkoła Kadr Menadżerskich w Koninie), Demokracja elektroniczna jako obszar powszechnej edukacji obywatelskiej
- dr inż. Justyna Bugaj (Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie), E-learning a kwalifikacje absolwentów kierunku zarządzanie
- Joanna Putko (Politechnika Białostocka), Rola biblioteki uczelnianej w procesie zdalnej edukacji w świetle wyzwań społeczeństwa wiedzy
- Krystyna Lewkowicz (Uniwersytet Trzeciego Wieku SGH), Szkolenie ustawiczne seniorów jako jedna z form tworzenia społeczeństwa wiedzy
15.25−15.35: przerwa kawowa
15.35−16.30: Sesja IV (sala P1)
- Kinga Pawłowska, dr Krzysztof Pawłowski (WSB National-Louis University), Multimedialne Miasteczko jako sposób na zbudowanie uczelni nowej generacji
- Maciej Litwin (Urząd Miejski Wrocławia), Program EIT+. Wrocławski pomysł na innowacyjność w edukacji
- Wojciech Zieliński (Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi), Ocena kursu e-learningowego – kryteria środowiskowe
- Rozstrzygnięcie konkursu na najlepsze wystąpienia. Przyznanie nagród prelegentom oraz losowanie upominków wśród uczestników, którzy wzięli udział w głosowaniu.
16.30−16.40: przerwa kawowa
16.40−17.20: Warsztaty i dyskusje
- Enrico Korb (MasterSolution), Teaching in a Computer Lab – grow to the productivity of computer classrooms (sala P3)
- Vlad Wielbut (University of Michigan), Przeobrażenia szkolnictwa wyższego – doświadczenia amerykańskie (sala P1)
- Marcin Dąbrowski (SGH), Wojciech Zieliński (WSH-E), dr Maria Zając (AP Kraków), Kryteria oceny kursu e-learningowego – jaki kierunek? (sala P2)
UWAGA! KONKURS
Podczas Konferencji uczestnicy będą mogli wybrać najbardziej interesujące
i wartościowe wystąpienia poświęcone rozwiązaniom z obszaru e-edukacji.
Na zwycięzców, jak również uczestników, którzy wezmą udział w głosowaniu czekają wartościowe nagrody. Autor zwycięskiego wystąpienia otrzyma wysokiej klasy notebook.
Fundatorami nagród są: Agora SA, MAXDATA Belinea, MasterSolution.
wersja do druku